Otrzymaj pomoc lub wsparcie techniczne.
Nasza Strefa Akceptanta to mała skarbnica wiedzy na temat realizacji transakcji bezgotówkowych, która została stworzona z myślą o naszych Klientach, którzy w prosty i wygodny sposób mogą zasięgnąć informacji na temat poszczególnych transakcji płatniczych realizowanych w oparciu o kartę płatniczą oraz stosowanych przez nas standardach bezpieczeństwa.
W tej zakładce odnajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące współpracy z REVO oraz obsługi terminali POS i pobierzesz niezbędne dokumenty, które pomogą Ci uczynić współpracę z REVO jeszcze sprawniejszą.
To tutaj odnajdziesz link do Online Merchant Services (OMS) – naszej nowoczesnej platformy do raportowania online, gdzie prezentowane są Twoje zestawienia i szczegółowe raporty, które ułatwią Ci monitorowanie Twojej sprzedaży i płatności.
Mamy dedykowany zespół serwisantów terenowych, którzy zapewniają instalację, serwis terminali i szkolenia potrzebne Twojemu personelowi.
Oferujemy prosty portal internetowy zapewniający dostęp do wszystkich raportów i informacji o transakcjach.
Dowiedz się więcej: Online Merchant Services
Rozumiemy, że płatności nigdy się nie kończą, dlatego oferujemy 24/7 wsparcie. Zatem jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebował pomocy, możesz być pewny, że otrzymasz wsparcie.
Rozumiemy, że Twój czas jest ważny. Dlatego instalacja terminali dla wszystkich naszych klientów jest szybka i dodatkowo obejmuje szkolenie przeprowadzone przez jednego z naszych serwisantów.
Sprawdź nasze zasoby pomocy online.
1 października 2019 roku doszło do połączenia Spółek REVO (EVO Payments International sp. z o.o. – spółka przejmowana) i eService sp. z o.o. (spółka przejmująca). Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Online Merchant Services i Informacji dla Akceptanta.
Od dnia połączenia spółek, pozostałe informacje na stronie internetowej REVO nie będą aktualizowane. On October 1, 2019, a merger took place between REVO (EVO Payments International sp. z o.o. - the target company) and eService sp. z o.o. (the acquiring company). Get in touch with us via Online Merchant Services and Merchant Information Portal. As of the day of the merger, other information on the REVO website will not be updated. |