Mamy wysoko wykwalifikowany zespół serwisantów przeprowadzających instalację terminali i szkolenie personelu na miejscu u klienta.
Wszystkie nasze terminale wyposażone są w moduł NFC do realizacji transakcji bezstykowych
Dowiedz się więcej: Terminale i PinPady
Nasze telefoniczne Centrum Obsługi Akceptanta (COA) jest do dyspozycji naszych klientów 24 godziny / 7 dni w tygodniu.
Oferujemy prosty portal internetowy zapewniający dostęp do wszystkich raportów i informacji o transakcjach.
Dowiedz się więcej: Online Merchant Service
Regularnie mierzymy i śledzimy satysfakcję naszych klientów. Zbieramy informacje i opinię naszych klientów w celu ciągłego doskonalenia oferowanych przez nas usług, by w jak najwyższym stopniu odpowiadać ich potrzebom.
W naszej witrynie można znaleźć inne ważne informacje i dokumenty znajdujące się w sekcji Dokumenty i formularze.
Dowiedz się więcej: Dokumenty i formularze
Wypełnij poniższy formularz a wkrótce skontaktujemy się z Tobą